[slikom] Re: problem sa mozilom

  • From: Ninoslav Stankovic <ninoslavstankovic@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 10 Apr 2014 08:27:01 +0200

Zorane, prema onome sto se pisalo na ovoj i drugim listama,
najverovatnije je problem u komunikaciji izmedju starije verzije Jawsa
i novijih verzija Mozille. Nesto slicnose desava i meni, ili zablokira
Mozilla, ili se ucuti Jaws... Iz tih razloga koristim IE11, koji
solidno radi sa J12... Pretpostavljam da ces morati da isprobas
razlicite kombinacije citaca ekrana i web pretrazivaca dok ne dodjes
do dobitne kombinacije koja najbolje funkcionise.