[slikom] problem sa mozilom

  • From: "Zoran Planojevic" <zoranplanojevic@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 10 Apr 2014 03:42:33 +0200

Na racunaru imam os win sedam i jaws 12 medjutim u zadnje vreme desava se to da
kad odem u mozilu i zapocnem pretragu jaws mi kaze no more headings fond i tada
se mozila zablokira tako da nemogu da je zatvorim sa alt f 4 i da izadjem na
deks top vec to moram da uradim sa kombinacijom tastera windows m i tada
izadjem ali se mozila ne zatvori. Ali sobzirom da na racunaru koristim i nvda i
kad sa njim udjem u mozilu i vrsim neku pretragu taj se problem ne javlja znaci
normalno sulfujem po netu, stoga molim clanove ove liste koi znaju u cemu je
problem da mi pomognu da to resim, u napred zahvaljujem na svakoj pomoci i
savetu.