[slikom] Re: problem s reklamama

  • From: Alen Podrebarac <alen.podrebarac@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 17 Feb 2015 19:10:13 +0100

Pozz,
pokušaj reinstalirati oba preglednika, zatim ako već nemaš pokušaj
instalirati dodatak za firefox koji spriječava silne reklame da ti se
pojave prilikom posjeta stranici.
Druga stvar, bilo je već u nekim medijima, ali još jednom ću ponoviti da
je adobe flash player pravio određene probleme zbog nekog ekstremnog
propusta u tvrtki adobe. I njega ako imaš instaliranog deinstaliraj i sa
C cleaner programom počisti registar, kolačiće i sve što je vezano za
preglednike. Onda bi tek trebalo biti sve kako treba, Imao sam ovaj
problem ja, a i još neki pa sam to tako riješio. U pitanju je neki
virus, nemam saznanja jesu li u adobe riješili taj problem jer meni se
to više ne javlja, ali svejedno tako bi bilo najefikasnije napraviti.

S poštovanjem,
Alen Podrebarac