[slikom] Re: prijava za gmail

  • From: "Jelena" <lena.ns72@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 29 May 2010 15:55:50 +0200

Zdravo Marko !
Prijavu na Gmail mozes uraditi i sam ali ako bas nisi vican popunjavanju
formulara na netu i snalazenju sa vizuelnom verifikacijom koja na Gmail prijavi
ima i audio varijantu , tj slusanju viseglasne azdaje na engleskom bolje da ti
ovo neko odradi ko se u tome bolje snalazi i ko vidi .
Sve u svemu postupak je ovaj :
1. www.gmail.com
Na toj strani negde nakon polja gde se upisjuju podaci za log ima i link
Create an account »  ili napravi nalog , sve zavisi na kom jeziku je Gmail kod
tebe.
Treba otvoriti taj link i tu je formular za prijavu . Upisuje se ime, prezime,
ime za imail adresu, i jos ponesto .
Kada se sve to ispopunjava sa sve prepisivanjem ili upisivanjem onoga sto pise
na vizuelnom kodu ide se na dugme prijavi . Mozda pre toga treba oznaciti da se
slazes sa uslovima  -nesecam se detalja.
Zaboravila sam da kazem da je pre tog formulara i combo box gde moze da se
primeni jezik . Trebalo bi da ima i hrvatski i srpski . Mislim da ima i srpsku
latinicu ali taj prevod je meni barem na Google grupsu pravio probleme.
U svakom slucaju i jezik se moze promeniti po zelji .
2. Kada se sve ovo odradi pre svega se otvori nova strana gde pise da je sve u
redu . Koliko se secam nakon toga stigne email na adresu koju si ostavio . u
toj poruci sem podataka koje si ostavio i koje treba sacvuati ima verijem i
link za aktivaciju koji treba otvoriti .
3. Kada je i to sve gotovo ide se ponovo na
www.gmail.com
Sada se upisu u polja korisnicko ime i lozinka.
Na primer ako ti je adresa
marko.jocic@xxxxxxxxx
pises  kao korisnicko ime :
marko.jocic bez gmail.com

I lizinku koju si vec odabrao .
Kada se tto upise ide se na dugme Login . Ili Prijavi se ili nesto u tom stilu .
I Otvara se tvoj nalog.
Odavno ovo nisam radila tako da je moguce da se nakon aktivacije nalog moze i
drugacije otvoriti .  Cini mi se da kada Gmail potvrdi aktivaciju naloga da tu
na toj strani ima i link pokazi, otvori moj nalog ili tako nesto .
4.
Sad se nalog moze i podesiti . sva podesavanja nalaze se na linku settings .
Kada se link pokrene na strani imas listu svih podesavanja . Kada se neki od
nih odabere i otvori ispod tog spiska sa razlicitim podesavanjima su i opcije
za to.
Ono sto je tu jedino bitno ako  zelis da primas postu preko Outlook -a je
Forwarding POP i  IMAP
Klikni na taj link i ispod su podesvanja vezana za POP i forwarding .
Treba da se omoguci IMAP.
Kada se to odradi ide se na dugme save settings koje je ispod toga.
Inace ova opcija save settings inace mora da se potvrdi i za bilo koje drugo
podesavanje.

I za kraj negde se na toj strani moze odabrati i prikaz web strane. Ako je sam
neces koristiti onda je svejedno kako je podeseno . ali ako ces je mozda i
koristiti onda odaberi jednostavni ili osnovni prikaz. Nesecam se kako tacno
pise na engleskom. Pri tome je potrebno i oznaciti da zelis da ti je to nacin
prikaza za ubuduce.

Na istoj strani ima i link sa uputstvom kako podesiti Outlook da bi pokupio i
poslao postu sa _Gmail nalogom .
Postoji i programcic koji to malo brze odradi uz napomenu da ako se on koristi
treba samo da se naknadno podesi u Outlooku da upamti tvoju lozinku za Gmail
nalog kako te svaki put nebi pitao za istu .

I za sam kraj iz tvoj naloga se izlati tako sto nadjes link :
Sign out
Nadam se da ce ti ovo biti od koristi.

Jelena