[slikom] IMAP protokol

  • From: Gordan Radić <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: "SliKom Lista" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 29 May 2010 13:09:23 +0200

Pozdrav svima!

Netko je nedavno pitao sto je IMAP. Ukratko cu objasniti da je to protokol za rad i upravljanje elektronickom postom na nacin da mail klijent, ukoliko ima podrsku za to postane samo sucelje za rad s postom na serveru. Sve sto se radi u klijentu direktno se izvrsava na serveru, nema offline baze mailova na hard disku a najveca prednost je sto ukoliko je mail klijent ukljucen mailovi dolaze automatski cim ih netko posalje, nema potrebe za periodickim pregledavanjem poste. Cim posta pristigne u Inbox na serveru, vidljiva je u Inboxu mail klijenta.

E sad malo o mom problemu. Jucer sam iskonfigurirao svoj Gmail account za IMAP protokol i sve vise manje radi onako kako sam gore opisao, ali imam problem u koristenju pravila, odnosno filtera. Prije svega napominjem da koristim Outlook Express. Dakle... OE nema mogucnosti kreiranja svojih pravila za IMAP. U pravilima se mogu podesiti postavke za obican POP3 pristup i za njuzgrupe no za IMAP protokol nema ama bas nista. Nakon malo proucavanja problema, napravio sam u IMAP sekciji svojih foldera u OE par novih foldera za odvajanje poruka s lista i shodno tome, ti su se folderi pojavili i na Gmail sajtu. Zatim sam na Gmail sajtu napravio niz novih filtera tipa "ako poruka ima subject taj i taj primijeni filter taj i taj". Gmail je to takodjer sve muski i sportski prihvatio i jedini problem koji preostaje jest da to filtriranje nekad radi a nekad ne. Poruke nekad sve lijepo stignu u moj Inbox a nekad se razvrstaju prema mojim filterima. Zna li netko zasto se ovo dogadja i kako se moze rijesiti?

S postovanjem
Gordan Radic