[slikom] Re: pravljenje particija

  • From: "DAVID PODREKA" <davidpodreka_hr@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 5 Apr 2007 10:05:53 +0200

Da, doslovno se sve moze samostalno napravit, jer program kompletnu pripremu
radi u samim Windowsima sto drugim rjecima znaci da je tu u potpunosti
podrzan Jaws. Jedino treba svakako znat sto se radi, bit koncentriran da se
ne napravi neka glupost prilikom podesavanja samih parametra zadanog
zadatka, i onda definitivno nece bit nikakvih problema...

David