[slikom] Re: pravljenje particija

  • From: Davor Kopcic <dkopcic@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 05 Apr 2007 09:16:40 +0200

Bok,
Preporu=C4=8Dio sam zato da se mo=C5=BEe popraviti ako ne=C5=A1to krene n=
aopako.
Nisam nigdje rekao da to slijepa osoba ne mo=C5=BEe napraviti sama, kolik=
o ja=20
znam.
On je pitao kojim programom, ja sam mu odgovorio i dao svoje mi=C5=A1ljen=
je.

Ti kao iznimka od tog slu=C4=8Daja sigurno ne treba=C5=A1 ni=C4=8Diju pom=
o=C4=87, stoga=20
uleti i pomozi Nikoli.

Davor

--=20