[slikom] Re: pozdrav

  • From: "DAVID PODREKA" <david_podreka@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 1 Jul 2004 20:30:13 +0200

Cika Mujo!

Postoji jos jedna mogucnost. Buduci je Vas telefon kodiran, pokusajte vidjeti
kod navedene firme dali Vam ga oni mogu otkljucati uz za to predvidjenu novcanu
naknadu. Govorim Vam ovo zato jer kod nas tako nesto jos od samog postojanja
radi tvrtka VIPNET za svoje korisnike, naravno sto jako skupo i naplacuje. Ovo
savjetujem samo u onom slucaju ako Vam je bas izricito stalo do Vaseg modela
telefona, no ako to nije slucaj, onda mislim da je dobar savjet dao Milan iz
Novo Sada.

Pozdrav Vama iz Opatije na obalu Zenevskog jezera,

David