[slikom] Re: pozdrav

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 30 Jan 2008 02:14:24 +0100

     Zdravo Dragane,

     Ova lista se bavi isključivo temom slijepi i računari pa odgovor na ovo
pitanje nećeš ovdje dobiti. Pošto si novi član moderatori će ti oprostiti a
inače za ovakve poruke koje odudaraju od teme dobijaju se sankcije kao što je
zabrana slanja poruka i slično.
     Ukoliko neko zna odgovor na ova pitanja iz sporta neka odgovori Draganu na
njegovu ličnu adresu. Koliko se ja sjećam postoji i lista koja se bavi sportom.
Kako rekoh ovo samo po sjećanju pa ako neko ima više informacija o toj listi
neka i ovdje da podatke kako se na nju prijaviti.

Gradimir

Od: "Dragan Selenic" <dzule1954@xxxxxxxxx>
Tema: [slikom] pozdrav

interesuju me norme za para olimpiske igre2008plivanje za slepekategorija b1 b2
norme za 50metara kraul 100m. kraul 200kraul  ivece duzine
ovom prilikom zelim da se zahvalim za pomoc slavoljubu nikoli idraganu.
podsecanje anrider ne izgovara znake inter punkcije na srpskom
jos nista nisam uradio ne mogu sam.
unapred hvala i pozdrav svima dragan selenic