[slikom] Re: pomoc oko tapin radia

  • From: "Dobrinko D." <dobrinkodavidovic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 16 Feb 2011 23:58:11 +0100

Na ovo sam pitanje odgovorio 3 puta u posljednji mjesec dana.
Ali da nebi kopao po arhivi, preuzmi sa zvanicne microsoft stranice
netframework 3.5 isprati njegovu instalaciju do kraja, (bez ikakvih
intervencija i Jaws ce ti sve citati.
Nemoj da te zbunjuje to sto neces cuti menu kad pritisnes lijevi alt, nego idi
desno strelicom i odabiraj menu koji zelis.
Dobrinko.D