[slikom] Re: Kako zapakovati rar fail u vise djelova

  • From: Bada Bokša <bada.boksa@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 17 Feb 2011 00:23:36 +0100

Ovako Borise.
Edo je pitao kako da zapakira u Raru jedan folder u multiarhivi, to jest da taj
Folder bude zapakiran u vise djelova.
Znaci, ono sto sam ja odgovorila se radi o zapakiranju a ne raspakiranju
fajlova.
Dala sam primjer za 55 MB velicine fajla i dalje se po tome ravna.
Sve ovisi koliki je File i na koliko ga se djelova zeli podijeliti.
ako jos uvijek nisam jasna evo i drugog primjera.
Ako zelimo da nam je zapakirani file velik 300 Mb, tada upisujemo na opciji -
Razdvoj na djelove - 300000000, i svi fajlovi od onog velikog foldera ce nam
biti podijeljeni na tu cifru osim zadnjeg koji ce vjerojatno biti malo manji od
ostalih.
Meni je ovako tesko ti precizno napisati jer ne znam tocno kolik ti je velicine
File i na koliko ga djelova zelis podijeliti.

Chat soon,
bada.