[slikom] Re: planiranje u Tapin Radio

  • From: "igor" <igor75mo@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 16 Feb 2015 18:18:40 +0100

ja koristim planer za tjedno snimanje dvije emisije. bilo da koristim pro ili
free varijantu uvijek mi se snimi emisija iz dijelova a ne kao jedan file. kada
ručno pokrenem snimanje tada se snimi jedan file  koji u nazivu sadrži datum
i vrijeme početka snimanja. u meniju pod record čekiram snimaj bez prekida
ali uzalud jer kad snimanje krene sa planerom uvijek emisiju snima iz dijelova
pjesmu po pjesmu jingle po jingle itd
bilo da je čekirana il dečekirana stavka snimaj bez prekida ili record with
out spliting snimak koji se pokrene sa planerom mi uvijek ide iz dijelova. da
li se to još nekome dešava ili je slučaj samo kod mene?
igor