[slikom] Re: planiranje u Tapin Radio

  • From: <musicmaestro@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 14 Feb 2015 22:37:22 +0100

Da, sve je to bilo tako ranije. Propustio sam izgleda najbitniju stvar a to
je da napomenem da koristim verziju 1.53.
   U njoj sto se tice ucestalosti nudi se samo jednom.
   Ja vas razume se ne bih sa tim stvarima gnjavio, da bar tri puta ali ne
znam kako nisam kao rezultat dobio da mi se radio stanica, gotovo mesec dana
ukljucivala svakodnevno u isto vreme, sto ce reci da takva mogucnost
postoji.
   Zato sam se sa ovim pitanjem i javio.
   Iz vasih odgovora, na kojima se jos jednom najlepse zahvaljujem,
proizilazi, da u novijim verzijama, to i dalje prolazi na nacin da se ne
koristi profesionalna verzija.
   Ja imam nekih problem aoko instalacije novijih verzija tapin radija, pa
cu morati nekako pronaci nacin koji mi to omogucava na ovoj verziji, koja
inace jos uvek funkcionalno radi besprekorno.
   Hvala vam na pruzenim obavestenjima jos jednom najlepse.