[slikom] Re: pitanje o fine readeru

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 12 May 2006 18:04:15 +0200

Pozdrav.
Prema mojim skromnim iskustvima, FR7 za razliku od prethodnih verzija ima
poboljsano citanje iz tekst boksova. Npr. ako imamo dio teksta koji je
odvojen u neki svoj okvir i na recimo tamnijoj pozadini od ostatka stranice.
Za ostala poboljsanja nisam siguran, ali, recimo, kod FR8 za razliko od
prethodnih verzija nisam nigdje pronasao opciju 'Remove all formating' koja
je meni neophodna za ikakav rad. Nude se neke druge opcije, ali nisam ni s
jednom dobio isti rezultat kao sa ovom iz FR7.
Regards

ICQ #274696026