[slikom] Re: Nastavak o open with

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: "\"SliKom\"" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 12 May 2006 06:34:17 +0200

     Zdravo Nikola,

Rjesenje tvog problema je u:
1. Pokreni My computer.
2. U Menu bar otvori tools pa u padajucoj listi otvori Folder options.
3. U dijaloskom prozoru koji se otvorio imas cetiri kartice ovim redom. General,
view, file type ... a do njih dolazis sa, Control+TAB.
4. Tebi treba ova treca, File type. Kad se nadjes na njoj pritisni jednom taster
tab i nacices se na listi tipova fajlova. Pazi moze ih biti nekoliko stotina.
5. Strelicom na dole pronadji tip fajla kojeg zelis podesiti.  A kada ga nadjes
nacices i opcije sta mozes da uradis. Do tih opcija dolazis tasterom tab. U
ponudi ti je da dodas novi program, promjenis postojeci ili obrises postojeci.
Ovo je najkrace objasnjenje kako ces doci do ovog sto tebi treba a za detalje
ces se sam snaci.

Gradimir

Od: "Rundek" <nikola.rundek@xxxxxxxxxxxx>
Tema: [slikom] Nastavak o open with

Zdravo!

Bratimire, znam za ovaj nacin.

Medutim, meni se dogodilo da sam pogrijesio sto sam pri odabiru programa u
folder options stavci odabrao da se datoteka otvara programom kojeg poziva s
desktopa.
Buduci da ikona na desktopu ima nastavak .lnk, a ne .exe, nista se ne
dogada.
Kasnije sam to shvatio i u folder options namjestio da se mp3 otvara istim
programom koji se poziva iz program files stavke, mape doticnog programa,
tj. njegove pokretacke datoteke, ekstenzijom .exe.

Krajnji je rezultat u open with popisu pet programa.
Program koji ima dva naziva, jedan s desktopa i jedan pokretacki, a nose
isti naziv.

Kad pritisnem enter na nazivu koji predstavlja ekransku ikonu, dobivam
poruku da doticna datoteka nije validna win32 aplikacija.

OK, ja izidem van i odaberem program vec po redu u popisu.

Zakljucak:
Zivciraju dvije iste ikone u open with popisu nepaznjom stvorene.

A nisam jos otkrio kako ukloniti ih iz folder optionsa gdje su i nastale.