[slikom] Slanje sms preko skype

  • From: "Edo" <slauf@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 12 May 2006 03:05:26 +0200

I Kao sto sam nekad govorio doslo je i to vrijeme da je sms proradio na skype
za mobil s tim da jos uvjek je beta verzia skype za ovu podrsku. Fazon je u
tome sto se konacno moze sakriti broj kad se sms salje i samo nick prikazuje a
isto tako se i moze podesiti da se vidi broj u koliko se to zeli. Naravno
potrebno je posjedovati na skype racunu novac da bi se ovo moglo koristiti.
Jedna sms poruka prema Bosni je ?0,062 pa mi se ovo pravo isplati a mogu da
sakrijem malo i da zezam ove djevojcice pa skype je zaista legenda. Eto tako pa
ko voli nek izvoli nek proba i nek skine beta verziu sa stranice:
http://www.skype.com