[slikom] Re: pitanje

  • From: "Ivan Alb" <ivanalbkucilo@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 19 Sep 2014 17:33:43 +0200

hvala vam nikola na objasnjenju ali ne to, naime meni u donjem desnom uglu
ekrana postoje ikonice i skajpa i avasta i miksera zvuka ta ikonica je
obelezena zvucnik ima mali nacrtan. e sada kada se ja lociram na tu ikonicu
misem i kliknem levi klik misa otvara mi se skala koja mi pokazuje da je
speakers sto posto kada idem tabom on me pita dali zelim da ga iskljucim
sledeci put kada pritisnem tab kaze mikser zvuka ja ga sa tipkom spejs
otvaram, e tu me interesuje kako da mi se tu prikaze ikona avasta i ikona
skajpa. meni se tu prikazuje dzoz vinap saunds zvuk ali ne i ove ja u tom
prozoru mogu da proverim jacinu zvuka dzoza vinapa i t d ali nemogu i skajpa
i avasta do duse ponekada mi se skajp i pojavi ali avast ne. nadam se da ste
sada razumeli hvala. i ujedno izvinjenje za duzinu objasnjenja.