[slikom] pitanje

  • From: Zvonko.Mijokovic@xxxxxxxxxxx (Zvonko Mijokovic)
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 25 Nov 2004 06:11:08 +0100

Halo slikomovke i slikomovci! Evo me nakon duzzeg vremena sa pitanjem i
molbom za pomocc. Rikardo naime opet izvodi bijesne gliste, pa ne znam sta
da radim. Kad hocu da mejlporuci prilozim neki tekst, kopiram ga sa kontrol
c prilepim ga za poruku sa kontrol v i tekst se ne zalepi. Pokusao sam da ga
najprije markiram sa kontrol a zatim kopiram sa kontrol c, pa konacno
prilepim sa kontrol v i opet nista. mozda se secate, da sam svojevremeno
slao na listu razne tekstove uglavnom prevode sa nemackog i spanskog, pa me
cudi, zasto stvar sad ne funkcionise. Srdacan pozdrav svima na listi.