[slikom] Re: pitanje

  • From: "Barbara Demirović" <baca.demirovic@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 13 Jul 2014 19:43:31 +0200

Pozdrav svima. Kao prvo, moje je mišljenje da bi, ako možeš, trebao
prijeći na windows sedmicu, jer mislim da će ti, budući je xp u penziji,
svaki antivirusni program slabo koristiti. No, svakako ne bih
preporučila aviru i esed nod 32. Jer, s Avirom možeš lako zaraditi virus
u biosu, što se meni dogodilo, a čula sam od mnogih ljudi da esed nod 32
pojede krekove za govorne mobitele, a i mene usporava u radu s
računalom, budući da svako malo skenira sustav. Najbolja je preporuka, a
za to sam čula da ljudi imaju dobra iskustva, ms securiti esential.
Osobno ga ne koristim, ali mislim prijeći na njega. Čula sam da je to
mali, tihi i neprimjetni programčić koji ne usporava rad računala, i uz
kojega korisnik računala može raditi posao koji već radi na računalu,
bez straha da će mu iznenada početi skenirati sustav, te da će onda
morati čekati da bi mogao nastaviti s radom na računalu, što je kod
eseda svakodnevna pojava. Izvinite na dužini poruke, ali imala sam
potrebu da ovo kažem.