[slikom] Re: pitanja

  • From: "Vanja Sudar" <vanja@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 12 Aug 2004 15:26:39 +0100

Pozdrav svima.

Moj kompjuter je ukljucen 24 sata dnevno, isto tako monogo vremena sam na
ventril-u, a nisam pored kompjutera, jer mi ventrilo radi minimiziram tako
ga ne isljucujem, tako ako me vidite na server-u, a ne razgovaram to znaci d
vjerovatno nisam pored kompjutera.  Sto se tice sobe slikom, ona je tu na
raspolaganju, ja ne uticem na to da li je ljude hoce/zele ili ne koristiti,
soba je tu i dok je servera i bit ce tu, pa ko zeli nek izvoli.  Isto tako
ako neko zeli svoju privatnu password protected sobu slobodno mi se obratite
putem mail-a, MSN-a ili kada me vidite na ventrilu.
Vanja
MSN messenger: sudar23@xxxxxxxxxxx
http://www.sudar.co.uk
Phone: 08701993565