[slikom] Re: pitanja

  • From: "DAVID PODREKA" <david_podreka@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 5 Mar 2005 22:36:51 +0100

Pozdrav svima!

Mislim da nam ovakvi stavovi tvrtke AlfaNum jasno pokazuju kako se slijepi na
ovim prostorima namjerno podcjenjuju, pa cak i na neki nacin ucjenjuju jer eto
kao sto su ovdje i neki drugi rekli, ne postoji nikakva mogucnost da netko
zainteresiran proba sam software na svom racunalu sto je doslovno pravi
pravcati idijotizam pogotovo kada se ima u vidu standard slijepih ljudi na ovim
nasim prostorima te cinjenica da su mnogi i nezaposleni, znaci da primaju
nekakve socijalke i sl., pa gotovo od usta moraju uzeti da bi si sad kupili taj
software i to bez ikakve mogucnosti da ga isprobaju na svom compu.
Ovo sto Nikola kao predstavnik AlfaNum-a govori kao opravdanje da se ne nudi
neka demo verzija zbog eventualnog crackiranja mogu reci kako je isto tako
totalni idijotizam, jer svaka iole ozbiljnija tvrtka koja zeli nesto trajno
postici na nekom trzistu svojim potencijalnim korisnicima ce ponuditi neku
probnu verziju BESPLATNO kao sto je to npr. napravio Jaws, Window Eyes, Hall i
da dalje ne nabrajam, te ce takodjer u svoje poslovanje ugraditi i jednu
odredjenu dozu rizika sto je danas neminovno u bilo kom poslovanju pa i u ovom
informatickom.

Da ne bi ovo sad netko shvatio da ovakav moj stav ide samo na racun tvrtke
AlfaNum iz Novog sada, ovo vrijedi i za ostale slicne programe, jer npr. niti
WTV ne nudi nama slijepima bilo kakvu mogucnost da se software isproba,  tu je
jedino razlika sto legalni korisnici mogu sve najnovije Ceske, Slovacke i
Madjarske verzije uredno u cjelosti preuzeti s Interneta bez ikakve nadoknade,
dok ovi nasi distributeri sa ovih prostora ne nude niti tu mogucnost, vec svaki
novi Upgrade masno - bezobrazno naplacuju. Ponekad se pitam dali smo mi slijepi
sa prostora bivse Jugoslavije neke drugorazredne face kad nas tako tretiraju,
ili...???

Srdacno,

David