[slikom] Re: opet problemi

  • From: "Mike" <todosijevic@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 7 Sep 2005 13:56:22 +0200

                 Aleksandre,

     ASvako saznanje i sugestija su dobro došli, da ne mislim tako, ne bih
ni pisao preko liste. Ne smatram sebe sveznalicom i još uvek puno ucim.
Pozdrav za tebe i mala moja primedba, ali drugarska, ne nikako iz neke
pakosti; Poruke su ti pisane ne znam kojom kodnom stranom, tako da je kod
mene teško razumeti u celosti tekst. NTR: slovo š, ili ti kako bi Englezi
napisali sh, JAWS, a i Vin Talker cita b9, i slicno. Obrati paznju na to!
Svako dobro
                 Mike