[slikom] opet problemi

  • From: "Vera Veki" <verad@xxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 6 Sep 2005 19:22:51 +0200

Pozdrav svima na listi
Pitanje za mikea: Mike, objasni mi ako mozes kako da abdejtujem nod? Nema sanse
da se moze abdejtovati jos mi je Goran pomagao. Na kraju sam se zakacila da
vidim da li ce se abdejtovati? Tamo sam bila skoro pola sata nista se nije
dogodilo. Kasnije sam pokusala da skeniram racunar, ali vidi cuda: u samom
pocetku skeniranja kaze da je datoteka zakljucana i da postoji neka greska. Sta
to moze da znaci? Izvinite na gnjavazi a ako neko jos moze dati neki dobar
savjet u vezi sa ovim jos bolje.