[slikom] Re: nove poruke

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 4 Feb 2008 16:23:10 +0100

Eh, da se sad i ja nadovezem.
Prije nekog vremena sam otkrio da mi je opcija "Hide read messages", sto bi
znacilo Sakrij procitane poruke vrlo korisna.
Svaki put kad udjem u OE ili predjem iz foldera u folder program ne
prikazuje vec procitane poruke i na listi su samo neprocitane.
Ako mi slucajno zatreba koja poruka iz arhive, trenutacno ukljucim opciju
"Show all messages" ili Prikazi sve poruke, nadjem sto mi treba i ponovo
prebacim opcije na skrivanje.
Prilikom pretrazivanja arhive kroz Find program pronalazi sve poruke i ne
treba ih posebno otkrivati.
Ako nekog zanima ova opcija, nalazi se u View meniju, u podmeniju Current
View i moze se malo poigrati s ovim.