[slikom] Re: nove poruke

  • From: "Dragan Selenic" <dzule1954@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 3 Feb 2008 22:55:18 +0100

Toplo hvala Jeleni Gradimiru i Demiru,napomoci oko novi poruka.To sad
funkcionise.Jos se ne snalazim oko arhive poruka.odnosno udjem u arhivu
poruka,one su vidljive na monitoru ali ih jaws ne cita.Pretrazivac opera sam
seubacuje ,kad se logujem na arhivu poruka.jaws ne cita  sve sto ide preko
opere.Takav je voj utisak ili je u pitanju moje  ne snalazenje?
pozdrav svima Dragan Selenic