[slikom]

  • From: <m_mujovi@xxxxxxxxxx>
  • To: "Slikom@xxxxxxxxxxxxx" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>, "Belistap@xxxxxxxxxxxxxxx" <belistap@xxxxxxxxxxxxxxx>, <ceciliste-abonnement@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 23 Nov 2005 13:59:49 +0100

Molba za sve ako ima neko da posalje cika muji, neki sit,web koji radi
prevod texta direktno, da vam kazem pravo jedna  dama pre neko vreme mi je
poslala,ali posto  je moja masina imala viralni atak, i sve sam to izgubio,u
ocekivanju da ce neko  ovo uciniti za cika muju,koji vas puno pozdravlja,
P.s. i to ako znate nesto sto prevodi sa nase jezike na francuski bay bay

Meilleures salutations
Mit freundlichen  grussen
Respectfully yours
Puno lepih pozdrava