[slikom]

  • From: "Violeta Pecic" <viki@xxxxxxxx>
  • To: "Slicica" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 27 Oct 2005 15:51:13 +0200

        Pozdrav svima,
Odkako sam uradila novu instalaciju XP-a i instalaciju Jaws-a 6, imam problem u
citanju duzih tekstova. Naravno, koristim komandu "Insert +donja strelica", ali
nakon nekog vremena - otprilike sedam strana skeniranog teksta Eloquence zacuti
tj. moram ponovo upotrebiti pomenutu komanndu da bih nastavila s citanjem i
tako stalno.

Da li je neko imao slican problem i kako ga je resio?

Hvala unapred za moguce odgovore.

V.