[slikom] Re: ne znam jeli o ovome vec bilo rijeci

  • From: "Milan Todosijevic Mike" <todosijevic021@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 11 Aug 2004 10:20:00 +0200

            Pozdrav svima,
            Zdravo Mario,
   Kazu stari ljudi da od viska ne boli glava, a ja dodajem da sve
informacije oko mob. telefona slobocno pucaj jer je drustvo zainteresovano
za takve informacije. Jos nesto, nije ih ni bilo, tek po neka. Licno citam
tvoje odlicne komentare na "Talks", listi i mislim da bi bilo dobro, ako ti
se da i na ovoj listi izneses saznanja i probleme oko govornog software za
mobi tele. Moj Engleski je, "so and so", pa ja ne zelim da prenesem pogresno
informacije. Pozdrav,
              Milan