[slikom] Re: ne znam jeli o ovome vec bilo rijeci

  • From: "YU4KG - Gradimir" <yu4kg@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 11 Aug 2004 04:41:36 +0200

          Zdravo Alf!

I ja sam morao pogledati sta je od ovog bilo na Yahoogroups a sta na
Freelists.org. U svakom slucaju nije bilo mnogo i mislim da ima zainteresovanih
jer ih je nekoliko nabavilo telefone koji podrzavaju govorne programe. Za
nadati se je da ce cijene ici dole i kada su u pitanju telefoni i softver pa ce
to biti pristupacnije vecem broju slijepih osoba.
U svakom slucaju ako se moze  obezbjediti dovoljno informacija zasto ne, osim
molbe da ove poruke budu prepoznatljive po subjektu kako oni koje ova tema ne
zanima ne bi morali otvarati poruke.

Gradimir

Alf:
Buduci da sam se na listu vratio nedavno ne znam dali se ovdje nesto
aktivnije govorilo o danasnjim mobilnim telefonima i softverima koje je
moguce koristiti za slijepe.
Ako ste zainteresirani ja na listu mogu slati linkove za clanke o samim
telefonima, listama opisima softvera isl.
Takodjer me zanima da li je netko izvan Hrvatske a s podrucja xyu nabavio
takav telefon i neki od softvera. Za sada znam samo za Milana iz Novog sada.
Alf