[slikom] Re: najava pri podizanju sustava

  • From: "Nijaz Skaljo" <nijaz@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 26 Sep 2005 21:17:27 +0200

Kod mene pri podizanju Windowsa svira nekoliko pocetnih taktova pjesme
Sarajevo ljubavi moja, od Kemala montena, a za ostale zvukove sam svojim
glasom usnimio razne najave ovisno o situaciji pri kojoj se javljaju. Glas
sam malo ubrzao i dodao malo eha tako da se ne kuzi da je moj glas.
Ovi su mi zvukovi koristili dok nisam imao nikakav govorni program, da sam
ipak mogao djelomicno se koristiti racunalom.

Srdacan pozdrav svima

Nijaz