[slikom] Re: najava pri podizanju sustava

  • From: "Edo_slauf" <slauf@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 26 Sep 2005 17:24:31 +0200

A meni je jos draze sto sam uspio da vam pomognem a vidite sad se meni desio
problem sa sistemu u marketingu za kojeg nema lijeka nego da probam
preistalirati win Xp jer moram sacuvati podatke a desava se to da
jednostavno na svaki exe file kad kliknem vidiga kao neki shortcut koji
nemozes da otvoris i windows konstantno daje poruku da je kao sve validno i
da se nemoze otvoriti. Cak nema mogucnost ni jedna stvar da se otvori u
start meny sve ima ali se nista otvoriti nemoze. u ovom slucaju nemoze ni
win doktor da pomogne jer apsolutno ni jedan program nije u stanju da
pokrene. Ja sam pokusao malo da se poigram pa da ovako probam da otvorim
sistem restore misleci samo da su ikone od destopa u pitanju sto sam imao
jednom takav slucaj da sam bez i jedne ikone ostao pa sam naucio da preko my
computera i program files pa softwer koji zelim otvaram aplikacie ali vidite
nije ni to slucaj a evo kako sam se igrao da otvorim sistem restore nebi li
ga pokrenuo da vratim sistem u nazad C:\WINDOWS\system32\Restore rstrui.exe
ali kad sam pokusao ovo da otvorim ista stvar. Pazi te se da vam se ovo ne
desi. Jos jednom veliko mahanje iz Sarajeva.