[slikom] molba

  • From: "igor75mo" <igor75mo@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 24 Apr 2007 15:09:12 +0200

pozdrav

zamoljen sam od strane jedne slijepe osobe ovde u mostaru koja nema niti
kompjuter niti mobitel sa govornim programom da joj ubacim neki govorni
program u mobitel.

dostavio  sam ja njemu popis telefona koji podržavaju mobil speak pa kada
kupi
da mu ja instaliram ovaj crackirani mobil speak.

sad tu nailazim na problem jer ja to nisam nikad radio a prihvatio sam da
pomognem znajući da ja imam pristup listi i da su tu ljudi koji su i meni
pomogli dosta oko ovih stvari,

da li je netko zainteresiran da mi pošalje crack i  detaljne upute kako da
to napravim, i ako možda mi nešto zapne, dami  putem skipea asistira

njemu treba da može komunicirati sms-om  sa djecom koja su mu u hrvatskoj pa
sam mislio da će mobil speak biti idealan za to mada ga ja nisam nikad
koristio ja koristim talks.

igor