[slikom] Re: molba

  • From: "Milan Nedeljkovic" <milned@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 19 Jan 2006 14:26:43 +0100

da devojka je potpuno  u pravu pope pope nije to u redu ako si popio sut
karttu nemoras da je dezinformises i izlazes nepotrebnom trosku. mislim u
svakom slucaju sve ce bolje raditi ako dokupis memoriju. ali ako nemas
dovoljno novca kao sto vecina nas nema, da kupi odjednom i skener i memoriju
onda je moj savet bollje prvo skener. jer i sa 256 memorije uz neki malo
bolji skener moze se skenirati bez problema. mislim bolje je imati skeniranu
knjigu desetak minuta kasnije negoli je uopste nemati. mislim znam momka
koji ima 512 memorije i los skener pa mu skeniranje traje citavu vecnost.
uostalom brzina racunara nezavisi iskljucivo i samo od memorije. ja recimo
imam procesor od 2 4 i 256 memorije i nikada mi se ne desava da mi komp
blokira to jest jako retko.da da svestan sam da bi jos 512 memorije znatno
ubrzalo stvar ali nema se sta se tu moze mozda posle jula ako vlada nepadne.
i znatno nam se uvecaju primanja.