[slikom] Re: mjenjanje formata pjesama

  • From: "Milorad Pejic" <mmpejic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 17 May 2006 14:34:46 +0200

Ja koristim SOund forge i po meni je on najbolji.
Milorad Pejic
Msn milorad-pejic@xxxxxxxxxxx
skype mile_UCZ
Mobile number +381-64-16-93-424
Od: "igor" <igor75mo@xxxxxxxxx>
Tema: [slikom] mjenjanje formata pjesama

pozdrav svima

kako da promjenim format pjesmama u mp3 npr iz mpga ili wma
imam nekakav program u računaru audio konverter
da li mi on može pomoći i kako?

igor