[slikom] Re: kupio sam dvd rezac, pa...

  • From: "Petar Vrdoljak" <tornado@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 17 May 2006 22:02:00 +0200

Bok svima!

Evo Vam nekih sitnih uputa. Ako Vam nesto nije jasno slobodno pitajte.

Kada ubacis DVD i pokrenes program cija ikona se nalazi na desktopu obicno
ti se prvo nudi izbornik jezika. Ja tu bez obzira na kojoj je poziciji
pritisnem
enter. Drugo sto ti se nudi je izbornik u kojem je film ,specijalni dodatci
i tako dalje. Obicno je prva pozicija film tako da ja i tu pritisnem enter
i film pocne. Kada on pocne pritisni desnu tipku misa na numerickoj
tipkovnici. Tada ce ti se pojaviti lista funkcija po kojoj se mozes kretati
strelicama
gore ili dolje. Moram ti napomenuti da neke funkcije imaju sub menu u kojem
mozes birati ono sto se tebi svidja. Dakle nakon sto si pritisnuo desnu
tipku
misa na numerickoj tipkovnici odi dolje do opcije subtitle i udi u nju
desnom strelicom i sa strelicama gore ili dolje odaberi jezik koji ti
odgovara i
pritisni enter. ((Jezike mozes odabrati i tako da pritisces slovo u ali ce
ti netko morati reci koji je jezik jer se to prikazuje u jednom cosku ekrana
preko filma.)) Audio language takodjer biras tako da pritisnes desnu tipku
misa, strelicom ides prema dolje sve do opcije Audio language sub menu,
strelicom odes udesno, a zatim prema dolje ili gore do zeljenog jezika. Da
bi izkonfigurirao Power DVD kako tebi odgovara pritisni kombinaciju tipki
control
+ c. Tada ce ti se otvoriti padajuci meniji u kojima mozes riktati osnovne
funkcije, sliku, zvuk i tako dalje. Sto se tice riktanja zvuka poriktaj u
audio
kartici toliko zvucnika koliko ih imas spojeno na karticu naravno pod
uvjetom da je kartica minimalno cetiri ili vise kanalna. To je dovoljno
jednom poriktati. To moras raditi dok nemas DVD u ladici. Moram ti
napomenuti da pocetni meniji nisu uvijek slozeni onako kako sam
ja u pocetku napisao no bez obzira  predji ih sa enterom. Mozda neces
aktivirati film jer je na prvoj poziciji mozda specijalni dodatak ili nesto
drugo.
U tom slucaju opet otvori listu izbornika sa desnom tipkom misa, odi do
opcije go to, udi desnom strelicom unutra, pozicioniraj se na onaj chapter
sub menu u kojem je film, udji unutra strelicom udesno i aktiviraj ga
enterom. Vrlo je nezahvalno pricati u kojem chapter sub meniju je film zato
sto je razlika od filma do filma. Uobicajeno se nalazi u Chapter jedan sub
meniju. Po filmu se mozes kretati tipkom n na slijedeci i tipkom p na
prethodni chapter. Premotavati mozes sa kotacicem
na misu, sto je vrlo zgodno. Pauza se aktivira sa razmaknicom. Ukoliko zelis
plejati neki film sa harda bilo da je on DVD ili Divx to mozes napraviti
tako da prilikom aktiviranja Power
DVD-a pritisnes slovo o i odaberes opciju open DVD file on hard drives ili
open media files. Nakon toga moras odrediti stazu gdje se taj film nalazi.
Unutar opcija riktanja zvuka ima
jos dosta mogucnosti koje ti nisam navodio ali probaj malo sam procackati.
Ako ti jos sta bude trebalo ili ti sta iz mog maila nije jasno slobodno
pitaj.
Uglavnom program je jako jednostavan samo ga treba malo upoznati.

Lijep pozdrav

Petar
-------