[slikom] Re: mikrofon

  • From: "Edo" <ekrso@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 25 Nov 2005 19:22:53 +0100

Pozdrav svim listerima. O skype mogu da pisem jako puno opsirno i dugo samo
cu kratko reci da odlicno saradjuje sa jawsom. Vise informacia o programu
skype iza 2 sata po noci po mom vremenu posto sam u velikoj zurbi i poslu.
Us put cu ti objasniti zasto nije dobro da je mik na volume kontrol podesen
da sam sebe cujes. To ti ne treba jer onda ako ti je zvucnik pojacan dolazi
do mikrofonije. Ima drugi nacin da sam sebe snimis i cujes kakav ti je zvuk
to je puno bolje jer sam nekad davno te 2000 napravio takvu glupost zbog
toga sto nisam nista o tome znao zato ti i to kazem. Nastavak slijedi
kasnije.