[slikom] kopiranje slika sa google-a u ms word

  • From: Alen <alen.podrebarac@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 03 Jan 2013 23:49:36 +0100

Pozdrav svima,

     Vec duze vremena pokusavam sliku pomocu jaws-a da kopiram u word,
ali do sad jos nisam uspio. Kako mi sve do sada to nije bilo potrebno pa
se o tome nisam previse interesirao zanimalo bi me moze li mi netko
objasniti detaljno kako da kopiram neku sliku sa google- a , i da je
naravno mogu zalijepiti u word.
Kako ostatak mog vida nije veliki ne mogu se bas sluziti misem da bih
odradio kopiranje a jaws kursor mi ne pomaze previse tako da molim za pomoc.

Zahvalan na svakoj pomoci,

         Alen

Podaci o listi:

1. Web strana: http://www.slikom.org/ml/slikom.html