[slikom] Re: Twitter

  • From: Hrvoje Katić <hrvojekatic@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 03 Jan 2013 13:57:54 +0100

Pozdrav,
Svaki twitter client zahtjeva pristup sajtu kod prijave, osim
Twitterovog sluzbenog klijenta. Ista stvar i sa Facebookom. Razlog tome
je taj sto Twitter i Facebook zele da sve aplikacije koje nisu radjene
od strane njihovih programera budu autorizirane, kako bi se izbjegao
rizik od zaraze, ukoliko se radi o nezeljenom softveru.
Twitter se moze koristiti preko Web stranice ukoliko korisnik to zeli, s
obzirom da je stranica dovoljno pristupacna. Za one kojima je koristenje
Twittera preko Weba komplicirano, postoje pristupacni clienti. Za
Windows sustav postoji par twitter clienata koji su napravljeni od
strane slijepih osoba i stoga podrzavaju sve poznate citace ekrana i u
potpunosti su pristupacni. Prvi se zove Twitmonger, a drugi je The Qube.
Oba su nastala iz programa koji se zvao Qwitter, a koji se vise ne
razvija pa su ga tako drugi ljudi preuzeli i napravili svoje varijante.
Postoji jos jedan Twitter client koji je napravljen za videce, zove se
Tween. Vrlo dobro podrzava citace ekrana. Ja sam upravo Tween izabrao
kao svoj client, jer kod njega ne moram pamtiti gomilu tipkovnih
precaca, i za razliku od Twitmongera i The Qubea, ovaj nije u alfa /
beta razvojnoj fazi, nego je potpuno stabilna inacica.