[slikom] Re: kako izbrisati znak vece iz nekih poruka

  • From: "Bozidar Ivancic" <yt7ib@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 5 Apr 2007 15:04:55 +0200

evo imene Bokija da nesto pisem a pisem , vece izbrisati moze jednostavno
zamoliti listere i listerke da nepisu crticu desno sto djoz nam prepoznaje
kao vece , i jedna moja molba za  dopisnika Davida da Podreka ako hoce da mu
je dovoljno Podreka jer PODREKA PODREKA BAS ZAMARA u nadirazumevanja ne
ljutis srdacan pozdrav BOKI...