[slikom] Re: kako izbrisati znak vece iz nekih poruka

  • From: Davor Kopcic <dkopcic@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 07 Apr 2007 11:44:49 +0200

Pozdrav Dalibore,

Kad otvoris mail, opcija Find and Replace, u meniju se nalazi pod Edit.
Upises znak koji zelis da ti ga nadje, u ovom slucaju je to znak vece.
Pod znak kojim zelis da ga se zamijeni ne upises nista i on ce ti ga
zamijeniti, odnosno izbrisati iz teksta.

Nadam se da je sad puno citljivije. Ispricavam se tebi i svima koji su
imali problema sa citanjem moje prve poruke.

Pozdrav,
Davor

--
MULTI MEDIA MATIC