[slikom] Re: izgovor jawsa

  • From: Zlatko Sobočan <sobocan@xxxxxxxxxxxx>
  • To: "Razbijaci \(Grupa\)" <razbijaci@xxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 5 Jun 2007 20:38:06 +0200

    Pozdrav, Aleksandra!

Ne ocajavaj. Uvijek moze biti i gore.

'ajdmo korak po korak:

Otvori Outlook Express

Insert+F2 za Run JAWS Manager
C za Configuration Manager

Alt+S za Set Options
G za Graphics And Symbols i otvorit ce se dijaloski prozor

Scepaj tipku TAB i vozi do:
- Graphics Mode i iskljuci ovaj potvrdni okvir
- a "Graphic Verbosity:" stavi na "Labeled Graphics". To je druga stavka.

Sad jos samo cestom ravno do gumbica OK, pa Enter.
E, da;
Ctrl+S za spremi promjene
Alt+F4 za To je sve, idem van
Voila!

Lijep pozdrav,
Zlatko

          Od: Aleksandra Djordjevic
          Za: razbijaci@xxxxxxxxxxxxxxxx
          Poslato: 5. jun 2007 10:34
          Tema: [Razbijaci] izgovor jawsa

          Pozdrav,
          primetila sam jednu cudnu stvar. Kada mi stignu mailovi i ako neki
ima atacment jaws mi to ne kaze. Znaci nema onoga unread message atacment i
sl.  Samo mi procita da je poruka neprocitana i od koga je.
          U cemu je stvar?

Arhivu poruka (forum) pogledajte na:
http://groups.google.com/group/razbijaci

Na listi je STROGO ZABRANJENO:
- svako vrijedjanje na osobnoj, spolnoj, rasnoj, vjerskoj ili nacionalnoj
bazi;
- koristenje dijakritickih znakova, tj. znakova sa kvacicama jer dolazi do
prikazivanja raznoraznih cudnih znakova koje otezavaju citanje poruka;
- privatno prepiranje izmedju clanova liste

Atacmenti su dozvoljeni, ogranicenje velicine je 1 MB.
Prilikom slanja atacmenta u tijelu poruke navedite o cemu se tocno radi,
puni naziv i verziju programa.
Svaki prekrsaj se bez najave kaznjava NOPOST statusom od 7 dana, a svaki
daljnji iskljucivanjem s liste.
Moderator je uvijek u pravu i o tome nema rasprave:).

Razbijaci ekipa