[slikom] Re: izgovor jawsa

  • From: "Violeta Pecic" <viki@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 5 Jun 2007 16:24:11 +0200

     Cao

Posto sam skoro sve ponovo instalisala, i ja imam isti problem. Medjutim,
iako je ova opcija rascekirana, i dalje mi jaws ne daje upozorenje o
Attachment-u, a uz to mi cita recimo: "Subject  taj i taj, received tad i
tad" i to ne znam kako da iskljucim.
Napominjem da mi je i na opciji "columns" attachment na prvom mjestu.