[slikom] Re: internet

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 1 May 2006 16:59:02 +0200

Netko je vec napisao da su sve vrste spajanja na internet u centrima gradova
jednako pokrivene. Stoga, ides na varijantu koja ima bolji odnos cijena -
kvaliteta. Zbog onog sto sam ranije napisao ja osobno ne podrzavam wireless,
no ne zelim na nikoga utjecati svojim razmisljanjima.
Inace, informacije radi, od pocetka 2004 sam doma vezan na kabelski internet
preko firme DCM u Hrvatskoj i mogu reci da s njima imam sasvim dobra
iskustva. OK, u pocecima su malo stekali dok su jos bolovali od djecjih
bolesti, no sad su se popriicno stabilizirali tako da sto se pristupa netu
tice nema vecih propusta. Tad je cijena za vezu od 128/64 bila nekih 270 kn
(30 i nesto eur), ali je do danas sa raznoraznim akcijama i pojeftinjenjima
i cak jednim vlastitim smanjivanjem protoka ta veza sad 200/96 i kosta ispod
200 kn. Ne znam tocno napamet jer vec dvije godine nisam doma, no vrlo je
isplativo u odnosu na ostale mogucnosti koje pruzaju ADSL provideri. Inace,
koliko mi je poznato, u Hrvatskoj zasad nema wireless providera.
Regards

ICQ #274696026