[slikom] Re: MP3 Tag editor

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 1 May 2006 17:07:19 +0200

Prema ovome vidim da je program koji sam ja predlozio puno bogatiji
opcijama, jer konkretno vezano uz ovu situaciju nudi mogucnost da automatski
preuzme i ime izvodjaca i pjesme i svega ostalog iz filename-a, naravno, ako
je to u filename-u specificirano. Evo primjer:
Imamo recimo fajl
06. Severina - Dora 2006 - Moja stikla.mp3
U MP3 Tag Tools se moze podesiti da prepoznaje odredjena polja u tagu na
nacin da se definiranju separatori. Dakle, definiramo da je prvi separator
'. ', drugi ' - ' i treci isto ' - '. Onda definiramo stringove za odredjene
tagove tipa '%3. %7 - %4 - %9 (ovo je izmisljeni primjer) i program ce
skontati da mu je sve prije tocke broj pjesme, izmedju tocke i prve crtice
naziv izvodjaca, zatim ime albuma i na kraju naziv pjesme.
U ovom dijelu program nudi raznorazne kombinacije sa svim mogucim poljima u
tagu i njihovom redoslijedu. Takodjer nudi opciju da se neka polja u tagu
uopce ne diraju, a da se zamijene samo ona po zelji. Time cete se morati
malo vise poigrati, cak i ne radi uvijek iz prve, no kad skuzite princip,
vidjet cete da je MTT stvarcica bez koje ne mozete zivjeti:).
Regards

ICQ #274696026