[slikom] icq

  • From: "1974" <verad@xxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 13 Feb 2005 16:02:44 +0100

Zdravo svima.
Ja sam nabavila ovu neku verziju icqa ali ne znam da li je to to sto ste mi vi
rekli? Neko je rekao da je to verzija 2003 B, ali ja sam nasla i pise samo
2003. Sad me interesuje da li je to to? Molim sve one koji znaju nesto o ovome
catu da mi pokusaju malo pomoci i objasniti kako ovo sve ide, jer ja jos nisam
s tim pocela.

Veliki vam pozdrav svima iz Vjetrovitih Pljevalja.