[slikom] Re: icq

  • From: "Vera Veki" <verad@xxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 20 Jan 2006 01:13:51 +0100

EEEEEEEE ljudi!!! Kad bi mi neko rekao ili pomogao da instaliramovaj icq
dobio bi nagradu. Toliko dugo vremena zelim imati taj programcic ali nikako
da ukapiram kako to sve da podesim? Ja imam neku verziju, cini mise upravo
ovu o kojoj Gordan prica. Instalirala sam je ali podesavanja ne mogu dane
znam i odustala sam. Ako ima dobrovoljaca da pomognu nek se jave na privatni
e-mail.

CAOS