[slikom] Re: hrvatski prevod dali se moze skinuti negde

  • From: "Iksi Hacker" <iksihacker@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 14 Apr 2007 23:17:48 +0200

Ovako daco!
Da, firmware se sastoji iz 2 dela. 1. image file samo firmware-a u kome se
nalazi operativni sistem. Ovaj file ima oznaku c0r, i ppm file to je file sa
jezickim paketima koji ima razlicite ekstenzije za svaki jezicki paket a
multijezicni paketi na kraju imaju .ppm umesto kombinacije slova i brojeva.
u ostalom kada otvoris phoenx i odes na opciju fw ubdate videces sve jasno
oznaceno. Prvo sto ce ti se pojaviti e
1. Code, to je kodna strana jezika koji su ubaceni u telefon ili kako vec da
ga nazovem nadam se da si me razumeo.
2. img file je file u kome se nalazi kompletan symbian operativni sistem, i
3. ppm fie koji ima oznaku
v29, na primer za srpski, jos jednom napominjem da postoje i .ppm fajlovi
koji se mogu naci u i onoj prvoj listi sa kodovima tj kodnim stranama u
ostalom to ces i sam primetiti jer ce ti jaws izgovoriti code pa onda all
language ili tako nesto. izmedju ovih polja se kreces tabom i kad sve to
ispodesavas zapravo kad podesis zeljenu kodnu stranu ides do start dugmeta
tu pritiskas enter i ne pipas nista ali bas bas nista jer ti tel moze otici
na boks. Ok nije to nista strasno, ali ume d obeshrabri ako moras da das
1000 din da ti iscupaju telefon :)))).
napred daco i ne boj se.
p.s. Ljudi izvinjavam se ako e poruka malo izbrkana posto sam je pisao bas
na brzaka i u zurbi.