[slikom] Re: hrvatski prevod dali se moze skinuti negde

  • From: "Iksi Hacker" <iksihacker@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 15 Apr 2007 22:52:59 +0200

uh uh neeeeee... pc suite mora biti uklonjen zajedno sa svim drajverima u
ostalom evo i kompletnog uputstva.

Evo ga i postupak instalacije potrebnog softvera za flesovanje:

1. Vazno:
Prvo deinstalirati Nokia PC Suite u kompletu i takodje sve drajvere za Nokia
USB kabal sa kompa!
2. Diego:
Pokrenite 55667793_Diego_3_06.msi i sledite uputstva instalacije na ekranu.
3. Phoenix 2004:
Samo pokrenite Crack.exe ali nemojte ga instalirati.
- Pokrenite phoenix_service_sw_2004_39_7_70.exe, kada dobijete poruku na
ekranu "there is no dongle" kliknite na "Retry" i istog trenutka Apply na
krek(tj. isti izvrsite)!
Vreme potrebno za ovu operaciju(posle klika na "retry" i instalacije
"crack-a") je vrlo malo i moze se desiti da dobijete gresku u kojoj krek
obavestava da nije u stanju da kreira odredjene fajlove....ako se to desi
ekran na kome pise "there is no dongle" ce se ponovo pojaviti i ostaje samo
da se procedura ponavlja vise puta dok sve ne prodje u najboljem redu!!!
4. Restartujte komp. Posle restarta dobicete dve greske na ekranu o tome da
nije moguce registrovati fajlove: Samo ignorisite ovu "pojavu"!
5.Nokia_Connectivity_Cable_Driver_6_80_5_1_eng_uk.rar
6. Phoenix 2006 Update:
- Pokrenite Phoenix ikonicu na desktopu i minimalizujte je.
- zatim pokrenite instalaciju "phoenix_service_sw_2006_12_5_136" i sledite
uputstva na ekranu. Na kraju instalacije NE restartovati komp, vec kliknite
na "I will restart later"!
- zatvorite program Phoenix koji ste minimalizovali!
- Pokrenite ga ponovo sa desktopa klikom na ikonicu i proverite koja je
verzija u pitanju(trebalo bi da je novija)!
- instalacija nova verzija za Nokia N70
"RM-84_dp_v6_1_.0_SW5.0609.2.0.1_EURO"(ako vara verzija nije fajl za
instalacija nego ima samo dva fajla ovo necete da instalirate nego ce te
potraziti mehanicki preskocite ovo objasnjeno podole)

- Sad se moze konektovati USB DKU2 kabal na PC, i mobilni telefon takodje na
kabal!
- Sacekati dok Windows instalira drajvere, i ne dirati telefon vec ga
ostaviti da miruje!
- Telefon nemoj da ugasit
- Onda u phoenix programu podesite:
- Make file/Manage conection/Add/Manual/select USB/ to support on END/ Aplly
and Close.

- onda ides File/Scan Product/Open Product,Tu naznacavas koja verzija
Firmware i koj telefon i pritisnes OK,onda Flashing/SW sacekas program ce
sam da nage fajlove za Flashing,u opciju CODE biras na koim jazikom hoces da
flesujes (uovom mom slucajem on je sam postavio)
zatim kliknes Start i nista ne pipas samo sledis flesanj na ekranu ,
uslucaju da vas Firmware("RM-84_dp_v6_1_.0_SW5.0609.2.0.1_EURO") nije
instalaciski nego ima samo dva fajla trebacete da ih potrazite gde su vam
postaveni
- Znaci u prozoru Image File: ides na "browse" u nastavku i odaberi sa harda
fajl koji se zavrsava na .COR
- u prozoru PPM File: idi na "browse" i odaberi jezicki fajl koji se
zavrsava na .V30
vreme potrebno za flesanje oko 5-7 minuta
kad doge kraj flesanje dobicete poruku USB Reflashing Completed Sucessfuly
pritisni ok ,i uzmi telefon izvadi kabel i pogledaj Magija zavrsena

kako da ponovis sve a si izgasio PS

znaci ako hoces ponovo da flesujes na primer isti telefon a si ugasio PS
moraces da instaliras ponovo samo ova dva
1.-phoenix_service_sw_2006_12_5_136 on ce da ti pokaze dali hoces da
unistaliras ides ok
2.Phoenix 2004:
[...]
- ukljucite telefon na USB i
[...]
zatim kliknes Start i nista ne pipas samo sledis flesanj na ekranu ,vreme
potrebno za flesanje oko 5-7 minuta
kad doge kraj flesanje dobicete poruku USB Reflashing Completed Sucessfuly
pritisni ok ,i uzmi telefon izvadi kabel i pogledaj Magija zavrsena

p.s izvinjavam se sto ga ranije nisam poslao