[slikom] Re: gmail config

  • From: "viktor zivojinovic" <zzviktor@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 30 Nov 2005 23:56:57 +0100

ALEK PROBAJ DA IZBRISES U POLJU SERVERS IMAS POLJE GDE PISE USER NAME
@GMAIL.COM A TI SAMO UPISI USER NAME.
oDES U SVOJSTVA PA ONDA DODJES DO SERVERS PA ONDA SEST PUTA TABOM DA DODJES
DO POLJA NA KOME PISE GORE POMENUTA STVAR TO TI JE POLJE KOJE SE NALAZI
IZNAD POLJA ZA UNOS SIFRE.
iONDA UPISES SVOJuser name
nadam se da si razumela
 Zivojinovic Viktor