[slikom] gmail config

  • From: "Aleksandra" <alexbg@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 30 Nov 2005 23:13:59 +0100

Pozdrav svima. Ja sam sada skinula sa neta program koji mi omogucava da preko
outlok expresa dobijam postu sa gmaila. Uradila sam sve kako mi je tamo
npredlozeno, ali akaunt nije uspeo da proradi. On stoji u listi pored akaunta
za yubc, ali ne funkcionise. Onda sam probala i manuelno da ga aktiviram iz
outlok expresa. U polju za pop 3 sam ukucala pop.gmail.com, a u smtp
smtp.gmail.com. Tako je pisalo i u uputstvu. Opet isiti problem. Bojim se da
nije do provajdera yubc neta. Molim vas da me posavetujete jer mi je jako vazno
da mi posta ide u outlok, preglednije je i dostupnije.
Hvala
Aleks